4 תשובות
כן
אמאלה איזה יפה אתת תשאירי
אמאא איזה יפה הצילו
ברור שתשאירי
ברור שתשאירי
אני פחות אוהבת את הסגנון תוכן הזה, אבל אם את שלמה עם זה תשאירי :)
אנונימית
באותו הנושא: