10 תשובות
מש"צים זה הכי טוב, זה נראה לי התנועת נוער היחידה שאין לה שיוך פוליטי
^ אני לא במשצים
אני פשוט קראתי ספרים על התקופה של לפני 100 שנה ששם הקימו את השומר הצעיר ואת הנוער העובד וכל אלה, שמאלנים הקימו את זה
וימנים הקימו את ביתר ובני עקיבא וכל אלה.
משצים זה התנועת נוער היחידה ששייכת למשרד החינוך
אני פשוט קראתי ספרים על התקופה של לפני 100 שנה ששם הקימו את השומר הצעיר ואת הנוער העובד וכל אלה, שמאלנים הקימו את זה
וימנים הקימו את ביתר ובני עקיבא וכל אלה.
משצים זה התנועת נוער היחידה ששייכת למשרד החינוך
^ טוב אז אין תנועת נוער אחת ללא שיוך פוליטי
השומר הצעיר
יש מאוד אנשים שממליצים על הכנפיים של קרמבו, הנוער העובד והלומד, עזרא, בני עקיבא :) תנסי מקסימום לא תרצי
המשצים חד משמעית.
לפעמים קשוח בטירוף שם, אבל לומדים ומתפתחים ויש הרבה אתגרים. אם יש משהו שקשה לי אישית הם המסלולים, בבסיסי (השנה הראשונה) המסלולים עוד כיפיים מאוד וידידותיים, אבל במתקדם (השנה השנייה) נהיה יותר קשוח ויותר רציני. אבל כולם חברותיים ומתוקים בטירוף!!
מקסימום לא תאהבי ותחליפי, לא כולם מתחברים
וזהו סליחה שחפרתי בהצלחה
לפעמים קשוח בטירוף שם, אבל לומדים ומתפתחים ויש הרבה אתגרים. אם יש משהו שקשה לי אישית הם המסלולים, בבסיסי (השנה הראשונה) המסלולים עוד כיפיים מאוד וידידותיים, אבל במתקדם (השנה השנייה) נהיה יותר קשוח ויותר רציני. אבל כולם חברותיים ומתוקים בטירוף!!
מקסימום לא תאהבי ותחליפי, לא כולם מתחברים
וזהו סליחה שחפרתי בהצלחה
השומר הצעיר
הנוער העובד והלומד!
חוץ מהצופים? צופים.
עזרא
באותו הנושא: