4 תשובות
נשארה לי רק סבתא אחת מצד אמא וזהו:/
לי יש רק סבתא מצד אמא...
לי נשאר סבא מצד אמא..
אנונימי
נשארו לי 2 סבתות, שיחיו עד 120:\