9 תשובות
מה הבעיה בקפה?
שואל השאלה:
אומרים שזה עוצר את הגדילה ודברים כאלה^^
אומרים שזה עוצר את הגדילה ודברים כאלה^^
אנונימי
יעוד
לא זה סתם שטויות^^
אני שותה קפה ואני ממשיכה לגבוהה שנתיים אחרי שהתחלתי לשתות קפה
אני שותה קפה ואני ממשיכה לגבוהה שנתיים אחרי שהתחלתי לשתות קפה
זה בסדר
אין לי מושג מה זה עושה בחיים לא שמעתי שזה עוצר גדילה אבל פעם אחת לא יעשה לך כלום
אין לי מושג מה זה עושה בחיים לא שמעתי שזה עוצר גדילה אבל פעם אחת לא יעשה לך כלום
קפה זה כמו כל משקה אנרגיה אחר
מפוצץ קפאין :)
מפוצץ קפאין :)
כן זה סבבה
באותו הנושא: