9 תשובות
מה הבעיה בקפה?
שואל השאלה:
אומרים שזה עוצר את הגדילה ודברים כאלה^^
אנונימי
לא זה סתם שטויות^^
אני שותה קפה ואני ממשיכה לגבוהה שנתיים אחרי שהתחלתי לשתות קפה
זה בסדר
אין לי מושג מה זה עושה בחיים לא שמעתי שזה עוצר גדילה אבל פעם אחת לא יעשה לך כלום
קפה זה כמו כל משקה אנרגיה אחר
מפוצץ קפאין :)
כן זה סבבה