4 תשובות
את לא מספיק חשובה בשביל שיעקבו אחרייך.
קרה לי בעבר
כאילו אני בשיחת טלפון ואז החיישן היה עושה מסך שחור כאילו הדבקתי את הפלאפון לאוזן
תכבי ותדליקי את הטלפון אמור להיות תקין
כאילו אני בשיחת טלפון ואז החיישן היה עושה מסך שחור כאילו הדבקתי את הפלאפון לאוזן
תכבי ותדליקי את הטלפון אמור להיות תקין
שואל השאלה:
לאלא כשאני יוצאת מהווצאפ שמה אצבע אז לא קורה כלום
לאלא כשאני יוצאת מהווצאפ שמה אצבע אז לא קורה כלום
זה קורה גם בשיאומי כל הזמן
באותו הנושא: