6 תשובות
לא
כן קוראים לזה masking
אבל רק האלה בתפקוד גבוה
אבל רק האלה בתפקוד גבוה
אנונימית
לא חושבת
זה מאוד תלוי , יש כאלה בתפקוד ממש גבוה שלא רואים עליהם
אבל אוטיסט בתפקוד נמוך לא יוכל לעשות את זה
אבל אוטיסט בתפקוד נמוך לא יוכל לעשות את זה
אנונימית
כן. זה נקרא masking או בעברית מיסוך, אבל זה לא טוב לנפש
כן.
אבל זה מאוד לא בריא
אבל זה מאוד לא בריא
באותו הנושא: