15 תשובות
לדעתי זה לא בגידה אבל זה ירגיש כואב לחברה שלך לראות את ההתכתבות אז חצי קלאצ מוצדק
זה לא בגידה אבל זה לא יפה יש לך חברה ומישהי אחרת שולחת לך תמונות כאלה לא מכבד
שואל השאלה:
בסדר אבל לזרוק קשר של חצי שנה על זה זה פסיכופטי
אפשר לדבר על זה כמו לנתק קשר עם הידידה או להציב גבולות, למה ישר לשרוף גשרים ככה
בסדר אבל לזרוק קשר של חצי שנה על זה זה פסיכופטי
אפשר לדבר על זה כמו לנתק קשר עם הידידה או להציב גבולות, למה ישר לשרוף גשרים ככה
אנונימי
תאמת אני יכול להבין אותה, כל אחד יכול לקבל את זה שונה וקשה לתת אמון באחד שעושה דברים כאלה
אפשר להבין אותה ממש, אף ידידה תמימה לא שולחת לך תמונות של בגד ים ואם היה לך קראש עליה זה עוד יותר גרוע, זה שזה אינטרנטי וזה ידידותי כביכול היית מעדיף לשמור על הרגשות של הבת זוג שלך שלא תאכל עליה תסביכים ופשוט מנתק קשר גם בלי שתבקש או מבין את הגבולות הבסיסיות האלה שמן הסתם יפגעו בה.
לא צריך לשחק אותה ראש קטן, והתגובה לא פסיכופטית אל תוריד מהפגיעה שלך ותאכל את זה
לא צריך לשחק אותה ראש קטן, והתגובה לא פסיכופטית אל תוריד מהפגיעה שלך ותאכל את זה
זו לא בגידה לדעתי,
אבל אני יכולה להבין אותה..זה נותן הרגשה
של חוסר ביטחון וכואב לראות את זה.
.זה לא מכבד בשום צורה.
תחשוב שזה היה הפוך..קשה לסמוך
אחרי זה על הבן אדם.
אבל אני יכולה להבין אותה..זה נותן הרגשה
של חוסר ביטחון וכואב לראות את זה.
.זה לא מכבד בשום צורה.
תחשוב שזה היה הפוך..קשה לסמוך
אחרי זה על הבן אדם.
נראלי יש בינכם יותר מידידים
אנונימי
אני מבינה אותה כי זה ממש מעצבן כל הידידות האלה אבל לא מוצדק
שואל השאלה:
אני עדיין לא רואה איך זה בגידה
לא היה שום מגע פיזי או משיכה מינית, זה שיחה בין 2 ידידים
אם היה לי משהו להסתיר הייתי מוחק את השיחה אבל לא חשבתי על זה אפילו
אני עדיין לא רואה איך זה בגידה
לא היה שום מגע פיזי או משיכה מינית, זה שיחה בין 2 ידידים
אם היה לי משהו להסתיר הייתי מוחק את השיחה אבל לא חשבתי על זה אפילו
אנונימי
תוכן השיחה לא מכבד, גם אמרת שהיא קולטת שאתה מנסה להסתיר אז כל זה לא מוצא חן בעיניה והיא מחשיבה את זה בתור בגידה
^ממש אהבתי את התשובה שלך, אבל למה להיתמם למה שהוא יקבל תמונות בבגד ים ממישהי?
זה נראה חשוד קצת
הבנתי אותך, לדעתי זה גבול די ברור ותחשבי שאני יחסית כן מאוד מרפה מבן הזוג שלי ולא מחפשת אחריו. אבל מעניין לשמוע את דעתך.
לא מכירה מישהי אחת שהייתה אוהבת לגלות דבר כזה לכן אני מבינה אותה, בטח החרדה שלה הגיעה לשיאים אם היא נפרדה ממנו ישר.
שואל השאלה תנסה להבין אותה, תמצא דרך להגיע אליה אם זה חשוב לך.
לא מכירה מישהי אחת שהייתה אוהבת לגלות דבר כזה לכן אני מבינה אותה, בטח החרדה שלה הגיעה לשיאים אם היא נפרדה ממנו ישר.
שואל השאלה תנסה להבין אותה, תמצא דרך להגיע אליה אם זה חשוב לך.
לא
אבל לא מכבד
אבל לא מכבד
לא
באותו הנושא: