8 תשובות
היית צריך להגיד שיש לך חברה, ולהפסיק את השיחה ביפה. מקווה שאתה וחברה שלך שומרים על נגיעה ואתה שומר את הברית יהודי יקר!
לא
זאת לא בגידה לדעתי כל עוד לא שיקרת ואמרת שאין לך חברה וזרמת מוגזם
אם זרמת לשיחה בקטע פלרטטני, לא אומרת שזה בגידה אבל זה כן חציית קו אדום שפשוט לא עושים. אן מישהי מתחילה איתך היא באה מראש ממקום שהיא רוצה אותך, אז זה שאתה ממשיך לדבר איתה במקום לחתוך זה פשוט לא במקום
לדעתי זה לא בגידה אבל זה כן גורם לה לאיזשהו חוסר אמון בך, אם היא הייתה מדברת וזורמת עם מישהו שהתחיל איתה, זה לא היה הרגשה נעימה כל כך בשבילך
זה לא רלוונטי בתכלס אם בגדת או לא, עצם העובדה שהרגשת צורך לדבר עם בחורה אחרת בקטע כזה או אחר כשאתה לא מכיר אותה זה אומר שאתה לא במאה אחוז שם עם חברה שלך (כמובן שהכל לדעתי ויכול להיות שזה לא המצב)
זו לא בגידה אבל זה לא מכבד היא חברה שלך ואם מישהי באה להתחיל איתך אתה לא אמור לזרום איתה אתה פשוו צריך לסרב בנימוס..
זאת לא בגידה פיזית, אבל אתה כן זרמת אז זה נחשב בגידה. תנסה לדבר על זה עם הבת זוג שלך אבל אני בספק שהיא תוכל לסמוך עלייך אח"כ
באותו הנושא: