אני מכינה עוגה גבוהה עם ציפוי של קצפת לבנה ועושה בלמעלה טיפטופי שוקולד ובלמטה עושה זילופים
בלמעלה אני שמה שוקולדים אבל מה לשים על המיקדימה של העוגה? רציתי את השם של מי שאני מכינה לה את העוגה אבל יש לי רק תבנית של אותיות באנגלית והשם שלה באנגלית טיפה ארוך וזה אותיות ענקיות אז מה לשים? יש לי תבנית של אותיות קטנות ממש אבל בעברית