5 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
אין לך מה להילחץ. שיגידו תודה שהכנת עוגה. אם יישאר אז תחזירי את זה בחזרה לבית שלך. לא יקרה כלום. יהיה לך כיף אל תדאגי
שואל השאלה:
אבל כאילו אין פעולה היום זה מן פעילות כזאת ואני לא יודעת כמה יהיו וזה מלחיץ אותי
אנונימית
קודם כל תנשמי, זו רק עוגה.
לדעתי תכיני בתבנית הגדולה יותר ומקסימום יישאר