6 תשובות
כן, מבאס בהחלט
אולי עושים לך הפתעה?
שואל השאלה:
לי אפילו לא מתכננים לחגוג כל היום אני יהיה בבית ואיו לי אפילו לאן לצאת כי אני גרה ממש רחוק
שואל השאלה:
אין מצב בעולם שעושים לי הפתעה
שואל השאלה:
וגם כאילו באיזה קטע אני צריכה להכין לעצמי עוגה אם אפילו אני לא יחגוג בטח אבא שלי רצה שאני יכין עוגה רק בשביל לאכול אותה
שואל השאלה:
הם פיזית הכריחו אותי להכין איכס פשוט שונאת את המשפחה הזאת פשוט שונאת
קודם כל מזל טוב אהובה :)
דבר שני אני חושבת שכדאי שתדברי איתם על זה. אם הם הכריחו אותך להגיד עוגה זה כבר לא נחמד. דברי איתם תגידי שזה לא היה מתאים ושאת מרגישה כאילו לא אכפת להם מספיק בשביל להכין עוגה בעצמם.