4 תשובות
להגיד תודה שיש לך את הבסטי, ואם הן ממשיכות לא להזמין אתכן למפגשים אז לדבר איתן או פשוט לעבור חבורה
אמא איך מתקיימים בלי ווצאפ
ולשאלתך, במקומך אני הייתי מוציאה את כל החבורה הזאת מחיי ומשאירה רק את הבסטי
שואל השאלה:
ואחת התאומות היינו בקשר ממש טוב שזה הפך לרעיל ואז היה לנו איזה שיחה שהיא פשוט צעקה עליי שלא אחד ולא 2 ולא 3 אמרו לה להיזהר ממני ואני פאקניג רק עזרתי לה כשהיא הייתה במצב נפשי חרא ואני מרגישה שהיא מסיתה את ה2 חברות נגדי
ואחת התאומות היינו בקשר ממש טוב שזה הפך לרעיל ואז היה לנו איזה שיחה שהיא פשוט צעקה עליי שלא אחד ולא 2 ולא 3 אמרו לה להיזהר ממני ואני פאקניג רק עזרתי לה כשהיא הייתה במצב נפשי חרא ואני מרגישה שהיא מסיתה את ה2 חברות נגדי
אנונימית
באותו הנושא: