7 תשובות
תלוי בקשר אבל בעיקרון כן
אם אתן חברות באמת טובות והן אפילו לא הציעו לך אז לדעתי ממש לא יפה מצידן
שואל השאלה:
מה לענות על התמונה שהן צילמו?
אנונימית
תהנו
ואם זה עד כדי כך מפריע לך אז תגידי שאת תשמחי אם פעם הבאה יזמינו אותך גם
אין לי הרגשה לגביהן
שואל השאלה:
אני לא רוצה פשוט לבקש להיות מוזמנת אם לא הוזמנתי
אנונימית