5 תשובות
1. שחור ולבן קודם כל
תקני גם צבעי יסוד (גם שמן וגם אקריליק)
את לא צריכה עכשיו לקנות את כל הצבעים וכל הגוונים שיש, תמיד אפשר לערבב וליצור בעצמך
אני קניתי ורוד וסגול כי אני משתמשת הרבה וזה סתם טרחה להכין כל פעם מחדש

2. אקרילי נגמר די מהר, שמן עדיין לא חחח יש לי מלא מזמן לא ציירתי בשמן *צריכה לקנות קנבס*

3. יש ביוטיוב מדריכים, אבל אין לי ממש סבלנות להסתכל עליהם

4. את לא ילדה בגן, אז לא יצא לך משהו כמו של ילדה בגן.

5. שמן אני משתמשת בwinston&newton ואקריליק של חברת אמסטרדם ועוד אחד אבל שכחתי את השם, תלכי לחנות ימליצו לך על משהו..

6. רק באקריליק ואת צריכה רק להרטיב קצת את המכחולים שהצבע לא יתייבש
בשביל שמן את צריכה שמן מיוחד לציורים וטרפנטין כדי להמיס את הצבע

7. לא זוכרת כמה עולה, אבל זה לא אמור לעלות יותר מדי.
זה יכול להיות זול יותר מצבעי שמן (שהם ממש יקרים)

8.מה הסגנון שאת אוהבת? אני מציירת לאחרונה יותר נופים ודברים מופשטים כאלה
את יכולה פנים, אולי סתם לערבב צבעים ולנסות כל מיני דברים

9. זה ממש תלוי מה את מציירת, איזה גודל ועד כמה את רוצה לרדת לפרטים קטנים
בשביל צבעי שמן את תצטרכי מברשות מיוחדות בטח ימליצו לך בחנות יצירה, יש מצב שאת יכולה לקנות חבילה מלאה

10. לא שמעתי על זה.
יש צבעי מים שאת בטח מכירה.

11. אם בא לך גואש תנסי. לדעתי גואש זה נהדר גם בלי קשר
אבל את יכולה להתחיל גם מאקריליק

12. עשית לי חשק לצייר בצבעי שמן עכשיו
שואל השאלה:
תודה רבה על הפירוט !!
3>
ממש מעריכה
אני הולכת כנראה לקנות צבעי בסיס , שחור ולבן של אקריליק.
ואגב ... צריך קנבסים לצבעי אקריליק נכון ?
כמה כל אחד עולה פחות או יותר .?
כנראה אסתכל על החברות שרשמת מתי שאלך אולי לחנות חומרי יצירה כדי להתחיל לקנות ...
אני אקנה איזה 3 שפופרות מכל צבע יסוד כולל שחור ולבן שזה באמת גם חשוב
כדי שיהיה לי ..
ואולי אני עוד כמה זמן בהזדמנות אולי אנסה לצייר בצבעי שמן - הזה נישמע לי קצת מסורבך כי אמרת שיש חומר כזה - שמן שצריך להשים בצבעים ...
ואני גם יודעת שזה יקר אז בנתיים אני אלך על אקריליק :)
כי אני רק מתחילה
אנונימית
אין לי מושג היום קניתי 2 מטר ב80
יש מצב שגודל בינוני יעלה לך 30 משהו כזה

כן באמת תלכי בינתיים על אקריליק. שמן הרבה יותר יקר
קנבסים בגודל בינוני עד בינוני גדול עולים בסביבות ה20 עד 30 שקל
אנונימית
אפשר לצייר עם אקריליק גם על דפים עבים של בלוק ציור (לא האלו של המדפסת הרגילים שהם דקים).זה גם יוצא טוב.וגם אפשר על קנבס כמובן.
צבעי האקריליק הכי טובים באמת זה של חברת אמסטרדם amsterdam . הם עולים בין 22 שקל עד 24 שקל לשפורפרת
אנונימית