3 תשובות
ממליץ להתחיל בכל זאת לצייר עם עיפרונות, את לא תביני את הבסיס וחבל. זה בזבוז זמן לדעתי.
שואל השאלה:
אני מציירת עם עפרונות פשוט בא לי לגוון
אני מציירת עם עפרונות פשוט בא לי לגוון
אנונימית
שואל השאלה:
ועל מה את מציירת? קנבס או שיש איזה איזה דף מיוחד? כי קנבס יקר יחיסית לא?
ועל מה את מציירת? קנבס או שיש איזה איזה דף מיוחד? כי קנבס יקר יחיסית לא?
אנונימית
באותו הנושא: