4 תשובות
אני עם הידיים אבל נראלי צריך עם מברשת
אפשר לטשטש עם הכל, אני מטשטשת עם מברשת
אפשר ספוגית/ מברשת
אם מה שבאלך אבל הכי טוב עם האצבע