7 תשובות
מחליפה ואו רת שהוכ בא שבור
לא כתבת איפה קנית. באינטרנט? בחנות פיזית? לפנות לשירות לקוחות עם תמונה ומס הזמנה.
מנסה להחליף אותו
במקרה הכי גרוע אפשר לרסק אותו ולהוסיף אלכוהול ולתקן אותו (יש מדריכים ביוטיוב לגבי תיקון מוצרי פודרה)
במקרה הכי גרוע אפשר לרסק אותו ולהוסיף אלכוהול ולתקן אותו (יש מדריכים ביוטיוב לגבי תיקון מוצרי פודרה)
אומרת בשירות לקחות או משהו ומצלמת להם
שואל השאלה:
אם קניתי פיזית לצלם בשירות לקןחות?
אם קניתי פיזית לצלם בשירות לקןחות?
אנונימית
שואל השאלה:
קניתי בעזריאלי אבל אני לא יכןלה ללכת שוב פעם עד שם
קניתי בעזריאלי אבל אני לא יכןלה ללכת שוב פעם עד שם
אנונימית
שואל השאלה:
סופר פארם
סופר פארם
אנונימית
באותו הנושא: