7 תשובות
כן
כן.. יש לך לפני שאת שמה את הכרטיס על המכונה הזאת כתוב לך מספר כרטיסים את לוחצת על 3 במקרה שלך ושמה את הכרטיס וזה מחייב על כאילו 3 אנשים.. אם זה כזה אצל הנהג את מבקשת לשלם על 3 אנשים וזהו
בתכלס לא אבל מה זה משנה מאיזה כרטיס זה העיקר הכסף אז כולם משלמים אחד על השני
כמובן, אך ברכבת ישראל ובכפיר הרכבת הקלה בירושלים ובכרמלית וברכבלית לא.
באותו הנושא: