4 תשובות
כן קצת
לדעתי צריך לעשות חצי חצי
אלה אם מישהו מנסה להרשים או להיות נדיב
לדעתי צריך לעשות חצי חצי
אלה אם מישהו מנסה להרשים או להיות נדיב
עושים חצי חצי
אין בזה בעיה, רוצה לפרגן
אנונימית
זה די מוזר
אם מישהו רוצה להרשים אז מילא, אבל אני חושבת שיהיה טוב אם ברירת המחדל תהיה שכל אחד ישלם על מה שהוא לקח וזהו
אם מישהו רוצה להרשים אז מילא, אבל אני חושבת שיהיה טוב אם ברירת המחדל תהיה שכל אחד ישלם על מה שהוא לקח וזהו
באותו הנושא: