אנחנו לא באמת מדברים, המשפחות שלנו חברות כבר הרבה שנים. אף פעם לא הסתכלתי עליו בקטע כזה. ובזמן האחרון התחלתי לשים לב שהוא מסתכל עליי וכאילו מראה שהוא רוצה משהו וכמו תמיד כשאני חושבת שלמישהו יש קטע אליי אני גם מתחילה לראות אותו בקטע אחר(לא פעם ראשונה שזה קורה) אתמול נגיד הוא כל הזמן בהה בי וכשהלכנו כל אחד לבית שלו הוא עבר לידי והיה מלפניי ונטה עם הגוף שלו והסתכל על הפרצוף שלי אז איך אפשר לדעת אם אנחנו לא מדברים? ואל תגידו לי לפתח שיחה כי זה פשוט יהיה ממש מביך כי אף פעם לא באמת דיברנו