8 תשובות
בסדר שהיא תגדל היא תבין את זה
DF1
אומרים לה שהיא טועה
שלא כל מי שלא אוהב את הסדרות שהיא אוהבת לא איכותי
אלה ליטרלי האנימה הכי מוכרות ואני מתוך עיקרון מוזר כלשהו לא מסכימה לעצמי לראות לראות אותם כי אז אני כה מיוחדת ומאגניבה
סתם לא לול אבל ראיתי מלא אחרות
ופשוט להגיד שאין קשר וזה שהיא ראתה אנימות שרוב האנשים שרןאים אנימות ראו לא אומר שהיא יותר טובה מאלה שלא וזהו אם היא לא מקשיבה אל תמשיכי לנסות
אנונימית
זה עניין של טעם תגידי לה שהיא סתם יוצאת מתנשאת
היא צודקת
סתם זה עניין של טעם
זה לא קשור ללא איכותיים זה קשור לאיזה סדרות הוא מעדיף לראות למשל: יש את וואן פיס שזה אנימה של קומדיה ואקשן,
ויש נגיד את קאגאקורי (לא בטוח שכתבתי את השם נכון) שזה על דיאלוגים ופסיכולוגי תשאלי אותה איזה סוג היא חושבת שעדיף לה (למרות שדיי מבינים איזה סוג היא מעדיפה מהסדרות שכתבת).
שמחתי לעזור (: