29 תשובות
מבינה אותך ומצטרפת לשאלה
זה נקרא דיכאון (לא קליני אלא של שחיקה)
שואל השאלה:
זה לא אני לא בדיכאון
זה לא אני לא בדיכאון
אנונימית
סוף סוף הבנת.
תתחילי להתרגל.
תתחילי להתרגל.
הרגשה נוראית, אני אוהבת למצוא כיף בפעילות, כמו פארקור וזה
משהו שאפשר ליהנות ממנו עכשיו
קוראים לזה להתבגר
דברים נראים הרבה יותר ורודים כשאנחנו קטנים
דברים נראים הרבה יותר ורודים כשאנחנו קטנים
אנונימי
וואו חד משמעית מזדהה
גם אני שונא מתמטיקה
"לא אובדנית"
המצב ישתפר
האנונימי הראשון
אימללה כל כךך
אימללה כל כךך
תבריזי משיעורי מתמטיקה
יש דבר שנקרא תורה.
תתחזקי
תתחזקי
אנונימי
תנסי למצוא משהו חדש שמלהיב אותך. זה נשמע קשה ומטומטם אבל זה ממש אפשרי
פשוט התבגרת זה לא מעניין איתך יותר זה קורה
וואו תאמת שלא יכלתי לתאר את המצב שלי בצורה יותר מדויקת
נראה לי שזה סוג של דיכאון כזה
נראה לי שזה סוג של דיכאון כזה
כל מי שאומרים לך שאת בדיכאון זה בולשיט לגמרי. זה מחשבה שלהרבה יש וזה באמת מבאס לאבד רגש לדברים שהיה לך רגש גדול אליהם בעבר. קורה לכולם, ויש מצב שפשוט התגברת, ותמיד תוכלי למצוא דברים חדשים בחיים שמעניינים אותך ומביאים לך רגש.
וואי גם לי זה קרה, כאילו הריגוש נעלם מדברים. תנסי למצוא משהו שאת נהנת ממנו, שיחזיר לך את ההנאה לחיים, שתתרגשי ממנו.
גם סקס משעמם אותך?
כן.. אם את צריכה עזרה או כל דבר לפרטי ד"א את בחול?
אנונימית
חחח כן חבל זה נקרא שחיקה נכון...
החיים מאוד יפים אם את רואה בצורה כזו סימן לא טוב זה אומר פשוט שאת צריכה להרגע להשתחרר הרבה מנוחה ....
החיים מאוד יפים אם את רואה בצורה כזו סימן לא טוב זה אומר פשוט שאת צריכה להרגע להשתחרר הרבה מנוחה ....
הורמונים ...משפיעים על ההתנהגות שלנו - על הדכדוך ועל השמחה - ההורמון הנכון יופרש ואת תרגישי טוב יותר בקרוב (אלא אם כן את לא ישנה שותה או אוכלת ואז קשה יותר למוח ליצור יש מאין)
אנונימית
זה הרגע שפה מבינים שאין טעם לחיים
אם את חושבת שאת לא בדיכאון כנראה פשוט מה שעניין אותך מקודם כבר לא מעניין אותך ואת צריכה למצוא את התחביבים/תשוקות החדשות שלך.
מה שנותן בך מוטיבציה וכיף לעשות.
מה שנותן בך מוטיבציה וכיף לעשות.
כנסי לזוגיות
אנונימי
מבינה אותך לגמרי
הייתי בתקופה כזאת, זה עובר בסופו של דבר אבל בכל זאת הייתי ממליצה לך לנסות לעשות דברים חדשים כי יכול להיות שאת פשוט צריכה תחביבים אחרים
אנונימית
יעבור לך יא מושלמת
אנונימית
באותו הנושא: