7 תשובות
מי שבוחר להגיע לתפילה צריך לכבד את החוקים ולכן צריך להיות הפרדה
שואל השאלה:
אבל ספציפית מה דעתך לגבי זה ששוטרים אכפו את זה? זה שונה מאשר אם פשוט היו שמים שלט או משהו ומבקשים מאנשים יפה
אנונימית
לדעתי צריך לכבד את המתפללים שיותר שומרים גם אם זה אומר להיפרד לכמה שעות
בכל זאת באים לתפילה למקום מסורתי
וזה ששוטרים אכפו על זה זה מוגזם מקווה שלא ימשיך למקומות יותר קיצוניים
כי הם לא באו להתפלל הם באו לעשות בלאגן
שואל השאלה:
לא מדברת על מי שתקף מכל צד, ברור שזה לא בסדר... ראיתי כמה וכמה סרטונים של שוטרים שאומרים לאנשים שסתם עומדים שם (בכוונה בצד של המין השני אבל עדיין לא עושים כלום) ושוטר בא אומר להם לעבור ואם הם לא מסכימים גורר אותם פיזית לצד השני של הגדר... נראה לי זה כבר הגזמה
אנונימית
ההפרדה שעשו הייתה חוקית

והשוטרים הגנו מהפורעים שתקפו מתפללים
אני לא מבין למה צריך משטרות
למה אי אפשר פעם אחת לא לריב במדינה הזו. אפילו שהלכתי הרבה פעמים להפגנות נגד הרפורמה אני עדיין חושב שזו בושה שהפריעו להם לעשות את זה בהפרדה כי זו זכותם וזה בסך הכל לחצי שעה שעה