10 תשובות
מאיזו בחינה? תיתן דוגמה כלשהי
שואל השאלה:
דוגמה למה? היה קורס במדא, בנות ובנים למדו בנפרד.
אנונימי
^כנראה יותר מקצועי מבחינתם.
בנים לא יכולים לעשות תרגולים עם בנות או לטפל בתרגולים במטופלות בנות וההפך
כנראה שעדיף להם לעשות ככה
שואל השאלה:
^ ואיך מה היה רע עד עכשיו?
אנונימי
אולי רואים את זה לנכון או שהיה מקרה קיצוני ספציפי בתחנה שלך
ברןב התחנות זה מעורב גם בתרגולים וגם בעיוני
זין בעין
מצויין

מלבד זה שסוף סוף דתי יכול ללמוד בשקט בלי לעבור על ההלכה, מחקרית מוכח שבלימוד נפרד יש יותר הצלחה וריכוז
אצלינו זה בנים בנות ביחד..
אבל בעיקרון זה מעורב, לפחות אצלנו
זה לדעתי יותר טוב
וגם גורם ליותר ריכוז של החבר'ה שעושים את הקורס.