6 תשובות
זה טוב כן
זה טוב
זה טוב
כן זה טוב
המטרה היא לסבול
אנונימי
כן זה מאוד טוב
^לא. המטרה זה לצום ולשמור את החג לפי ההלכה
^לא. המטרה זה לצום ולשמור את החג לפי ההלכה
באותו הנושא: