התחברות הרשמה

אם הצלחתי לא לשבור את הצום אבל לא סבלתי עד כדי כך, זה טוב או לא?

25 בספטמבר 2023, 20:00
צוםיהדותיום כיפוררעבכאבי ראש    
6 תשובות
זה טוב כן
❤
❤moonlight❤
זה טוב
א
אנִי
זה טוב
ת
תמותו אנשים
כן זה טוב
O
OneDirection4Ever
המטרה היא לסבול
אנונימי
כן זה מאוד טוב
^לא. המטרה זה לצום ולשמור את החג לפי ההלכה
א
איזה שם לא מעניין
באותו הנושא:
לשבור את הצום? (פליז שרק מאמינים יכנסו)..
לשבור את הצום?
שוקלת לשבור את הצום כדאי לי?????אני גובעת!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי סחרחורת די חזקה ואני מזיע, לשבור את הצום?
מה יותר גרוע, לא לצום בכלל או לצום ואז לשבור את הצום אם לא מסוגלים?
אוף אני ממש רעבה והיידים שלי רועדות (אני צמה) מה לעשות? ואני לא רוצה לשבור את הצום כי למה סתם סבלתי עד עכשיו
כדאי לי לשבור את הצום?
אם אני צמה ואני אהייה בטלפון זה נקרא לשבור את הצום?
לשבור את הצום?
לשבור את הצום?
אני לא יודעת אם לשבור את הצום או שלא?