5 תשובות
קצת יהיה לי מוזר
בגיל הזה זה לדעתי פער גדול יחסית
בגיל כזה כן
נגיד אבל אם את 18 והוא 3 שנים מעלייך זה כבר בסדר אבל בגיל הזה זה מוגזם
מוזר
KMP
זה מוזר ומביך בשבילו
אם ההבדל הוא שנתיים אולי קצת מוזר אבל לכו אל זה. 3 שנים מוזר ומאוד תלוי בכם אני אישית הייתי עובר אלה