התחברות הרשמה

השאלה הזאת,היא אולי השאלה הכי הזוייה ששאלו אתכם,חייב את עזרתכם!!!

לאחרונה אני מרגיש משהו באמצע הגרון והסתכלתי על זה עם פנס, הצורה של הדבר הזה מזכירה שן
אך קצת יותר רחבה, בקיצור בדקתי את זה בגוגל ומופיע את אותו הדבר, ואומרים שזה המכסה של הגרון, זה שמעביר את האוכל והשתייה (ושט) לקיבה. והשני את השאיפה והנשיפה (קנה הנשימה) לריאות.
והשאלה שלי היא האם זה באמת זה או שמשהו אחר??? והאם יש גם לכם את זה בגרון?
23 בספטמבר 2023, 23:38
מכסה הגרון    
3 תשובות
אני בחיים לא יבין את זה
ר
רק קנאים מקנאים
שואל השאלה:
כן כי אני פותח את הגרון כמו אריה חחח
אנונימי
מוזר שאת רואה את זה זה אמור להיות ממש עמוק
פ
פנטזיה נהדרת
באותו הנושא:
כתבתי בשאלה הזאת תשובה:אולי כי נשמת הליום של בלון עם הפה ומחקו לי את השאלה...
מה השאלה הכי הכי הזוייה ששאלתם פה?
יש לי שאלה הזוייה ^ ( לא השאלה ההזויה הראשונה)
מהי השאלה הכי הזוייה שנתקלתם בסטיפיס?
מה השאלה הכי הזוייה שהייתה באתר?
סליחה אם אולי השאלה הזאת נשמעת מגעילה ולא מכבדת, זאת ממש לא הכוונה שלי.
חחח אולי קצת מוזרה השאלה הזאת
מה השאלה הכי הזוייה שראיתם באתר?
השאלה הכי הזוייה/מצחיקה שראיתם עד היום בסטיפס זרמו!
שאלה הכי הזוייה ששאלתם פה?
השאלה הכי הזוייה שראיתם פה