9 תשובות
כן*
את יכולה "לתכנן" אבל קחי בחשבון שרוב הסיכויים ששום דבר שתתכנני באמת יקרה בעתיד.
ברור
חחח גמאני כבריודעת מסודר.. אני פשוט בנאדם של תכנונים בכללי
שואל השאלה:
לתכנן* זה המקלדת העילגה שלי סורי
לתכנן* זה המקלדת העילגה שלי סורי
כן אבל לא כדאי לצפות למשהו מושלם.
לפי מה ששמעתי מלא בנות עושות את זה אז זה בנורמה אז בי
הוו אני בדיוק כמוך
יהיו לי שלושה ילדים
שני בנים ובת , יהב קים ורפאל
ותהיה לי חתונה באולם ענקי עם מלא מוזמנים
אוקיי אני מפסיקה ביי
יהיו לי שלושה ילדים
שני בנים ובת , יהב קים ורפאל
ותהיה לי חתונה באולם ענקי עם מלא מוזמנים
אוקיי אני מפסיקה ביי
לתכנן*
ואני כבר עשיתי את זה כשהייתי בגן..
ואני כבר עשיתי את זה כשהייתי בגן..