4 תשובות
שואל השאלה:
^אין לי שום עניין לשתות אלכוהול, בטח לא בגיל כזה.
^אין לי שום עניין לשתות אלכוהול, בטח לא בגיל כזה.
אתה בן 14 לא אמור להיות "עניין" בגיל הזה
תהנה עכשיו
תהנה עכשיו
תחשוב עם עצמך איזה דברים אתה אוהב, מה מעניין אותך, אפילו אם זה משהו שאתה לא ממש רוצה לנסות אבל עדיין יש לך איזה תחושה קטנה בגוף שרוצה לנסות אז תעשה את זה (ככה אני הבנתי שאני אוהבת רובוטיקה ותכנות).
באמת תנסה הכל.
תתחיל להתאמן (אם אתה רוצה), תקבע לך שעות מסוימות לכל מיני דברים, תתחיל לעבוד (אם אתה רוצה ויכול), תצא עם חברים יותר, וכו'...
באמת תנסה הכל.
תתחיל להתאמן (אם אתה רוצה), תקבע לך שעות מסוימות לכל מיני דברים, תתחיל לעבוד (אם אתה רוצה ויכול), תצא עם חברים יותר, וכו'...
תנסה למצוא מישהי. גם הידלקות זה קצת מטלטל. . . זה כאילו רגיל, אבל אתה תמיד חושב על אותה מישהי וזה בדרך כלל לא כזה משעמם. . .
אנונימית
באותו הנושא: