55 תשובות
לא מה את מביכה
לא עדיף שלא
לא אל תשלחי
סתם חבל.. תעברי הלאה ותשכחי מזה פשוט זה הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות
אנונימית
לא זה מביך ברמות
שואל השאלה:
שה סתם בשביל הצחוקים כי זה יצא לי חובה באמת או חובה ואני עכשיו עם חברים שלי והם לוחצים עליי לשלוח אבל זה מביך ואני לא רוצה לצאת מבאסת
שה סתם בשביל הצחוקים כי זה יצא לי חובה באמת או חובה ואני עכשיו עם חברים שלי והם לוחצים עליי לשלוח אבל זה מביך ואני לא רוצה לצאת מבאסת
אנונימית
מיותר לחלוטין. זה לא משנה בכלל איך סיימתם את זה, זה פשוט מיותר
ממש ממש לא זה סתם ילדותי ומביך והוא גם בטח לא ישים על זה בכלל
חחח, לא
למי אכפת אל תעשי את זה, זה מביך בטירוף פשוט תתקדמי משם
לא
לא wtf את יוצאת ילדותית
לא דאפאק
זה כזה ילדותי
זה כזה ילדותי
אל תעשי את זה, סתם פדיחות בשבילך והוא כנראה יהפוך אותך לבדיחה.
כן זה יהיה מצחי2
#גיל_12
זה אחד הילדותיים ששמעתי
ו"בשביל הצחוקים" אני לא רואה אף אחד פה בתשובות שחושב שזה מצחיק
זה אחד הילדותיים ששמעתי
ו"בשביל הצחוקים" אני לא רואה אף אחד פה בתשובות שחושב שזה מצחיק
זה מצחיק אבל זה לא מכבד ויכול להיות שזה יבאס אותו או יעליב אותו אז אל
איזה פדיחה נודרת
עדיף שלא
עדיף שלא
זה מיותר לחלוטין.
לא לצאת מטומטמת בובי
פשוט לא
זה מיותר וילדותי, לא
ילדותי
אחותי תעשי את זה
כל עוד התקדמת ממנו ולא אכפת לך אז תעשי את זה אבל מבלי לחכות לתשובה וישר תחסמי
כל עוד התקדמת ממנו ולא אכפת לך אז תעשי את זה אבל מבלי לחכות לתשובה וישר תחסמי
זה כל כך ילדותי אבל משעשע אם יצא לך אמת או חובה ואת חייבת אז חובה זה חובה אבל בכללי לא לא עושים דברים כאלה לא מומלץ
זה לא יזיז לו תמשיכי הלאה
אם את מרגישה שזה יעשה לך טוב אז כן לכי על זה , זה מצחיק
אנונימית
לא מה את מביכה דיי
לא מצחיק ולא חכם. שחררי. מגיע לך להשקיע את האנרגיה באהבה חדשה
זה מביך
ילדותי ומביך בטירוף.
תתקדמי הלאה,אם תעשי את זה את סתם מראה כאילו אכפת לך ולא עברת הלאה ממנו ובכללי זה פשוט מביך לשלוח כזה דבר.
תתקדמי הלאה,אם תעשי את זה את סתם מראה כאילו אכפת לך ולא עברת הלאה ממנו ובכללי זה פשוט מביך לשלוח כזה דבר.
לא, עזבי את האקס. זה סתם מטומטם. אני בכלל לא מבינה מה אנשים בכלל שמים על האקסים שלהם. תעברו הלאה
אנונימית
לא
אחותי מה
לא מה את רוצה
לא מה את רוצה
מביך בקטע שזה כבר לא מצחיק
לא אל תשלחי ואם את חושבת על בכלל לשלוח לו זה אומר שאת עדיין אוהבת אותו
אנונימית
לא
לא אין למה זה ילדותי אז מה אם הוא בגד תתעלמי ממנו וזהו
לא.
חחחפיפי זרקת רעיון
תחשבי שזה אומר לו שאת חושבת עליו עדיין פה ושם
אז לא
אז לא
מביך
כןכןןכןכןכןכןןכןכןכןכןכןכןןכןכןכן
אנונימית
מה מביך הוא בגד בה יפיקמי^^
אנונימית
בטח תעשי את זה הוא פגע בך המון
ואם זה לא היה לקראת יום כיפור הרוב פה היום כותבים שתעשי את זה הם פשוט מפחדים להגיד את הדעה שלהם כי "אלוהים שופט אותם" ווטאבר
תתעלמי ואת אמיצה שאת רוצה לעשות את זה
אני בעד❤!
ואם זה לא היה לקראת יום כיפור הרוב פה היום כותבים שתעשי את זה הם פשוט מפחדים להגיד את הדעה שלהם כי "אלוהים שופט אותם" ווטאבר
תתעלמי ואת אמיצה שאת רוצה לעשות את זה
אני בעד❤!
כל אלה שכותבים לו הוא ליטרלי בגד בה מצידי שתהרוג אותו הוא ליטרלי בגד פה זה לא מביך אתם מביכים
אנונימית
לא*
אנונימית
את רוצה בכוח לריב איתו?
שחררי
ולא
שחררי
ולא
שמעו שמי שאומר שזה לא מביך אתם ילדותיים רצח
שואל השאלה:
חחח מה לקחתם קשה אנשים זה בצחוק תנשמו
חחח מה לקחתם קשה אנשים זה בצחוק תנשמו
אנונימית
לא.
עלוב מצידך ממש
תגידי לו בהודעות נפרדות:
סורי
סורי
סליחה
סליחה
אבל
תדע
שאם
פגעתי
בך
זה
הגיע
לך
סורי
סורי
סליחה
סליחה
אבל
תדע
שאם
פגעתי
בך
זה
הגיע
לך
באותו הנושא: