התחברות הרשמה

הבוס לא שילם לי

בתחילת אוגוסט התחלתי לעבוד
והבוס שלי לא שילם לי
עברו כבר 10 ימים מאז העשירי לחודש
והוא גם לא הביא לי טופס 101
שלחתי לו הודעה לגבי המשכורת והוא סינן אותי
מה אני יכולה לעשות במצב כזה
20 בספטמבר 2023, 17:49
חוקי עבודהכסףמשכורתעבודת נוערחוקים    
3 תשובות
לאיים בתביעה על הלנת שכר
s
studentt
תביעת שכר
אנונימית
נכון כמה זה היה יש לך התכתבויות איתו אם לא החלת אותה
א
אביגיל כהן
באותו הנושא:
בנות, הייתן יוצאות עם גבר שלא שילם עליכן במסעדה ושילם רק על עצמו?
הקראש הזמין פיצה לו לי ולחבר שלו והוא שילם(הוא לא שאל אותנו פשוט שילם)
הבוס עד עכשיו לא שילם לי
הבוס לא שילם לי חלק מהמשכורת ועכשיו הוא מסנן אותי מה עושים?
הבוס שלי שילם לי 500 שקל פחות ממה שהיה צריך
הבוס שלי שילם לי משוכרת והביא לי 200 שקל ישנים האדומים כמה הם שווים היום?
הבוס שלי עדיין לא שילם לי משכורת
אם הבוס שלי שילם יותר ממה שהוא אמור לשלם לי להגיד לו משהו? או לשתוק
הבוס שלי לא שילם לי עדיין משכורת מחודש נובמבר, מה לעשות?
הבוס לא שילם לי
מה אפשר לכתוב לבוס אם הוא עוד לא שילם לי?