התחברות
הרשמה
הבוס לא שילם לי
בתחילת אוגוסט התחלתי לעבוד
והבוס שלי לא שילם לי
עברו כבר 10 ימים מאז העשירי לחודש
והוא גם לא הביא לי טופס 101
שלחתי לו הודעה לגבי המשכורת והוא סינן אותי
מה אני יכולה לעשות במצב כזה
20 בספטמבר 2023, 13:51
חוקי עבודה
דיני עבודה
בוס
עבודת נוער
משכורת
3 תשובות
תאיימי לתבוע אותו
N
Narcissus
תתבעי אותו זה לא חוקי
T
Theotherwomen
תלכי להסתדרות העובדים ותאמרי להם מה קרה
L
Lomejor
באותו הנושא:
בנות, הייתן יוצאות עם גבר שלא שילם עליכן במסעדה ושילם רק על עצמו?
הקראש הזמין פיצה לו לי ולחבר שלו והוא שילם(הוא לא שאל אותנו פשוט שילם)
הבוס לא שילם לי חלק מהמשכורת ועכשיו הוא מסנן אותי מה עושים?
הבוס שלי שילם לי משוכרת והביא לי 200 שקל ישנים האדומים כמה הם שווים היום?
הבוס שלי שילם לי 500 שקל פחות ממה שהיה צריך
הבוס שלי עדיין לא שילם לי משכורת
הבוס לא שילם לי
אם הבוס שלי שילם יותר ממה שהוא אמור לשלם לי להגיד לו משהו? או לשתוק
הבוס שלי לא שילם לי עדיין משכורת מחודש נובמבר, מה לעשות?
מה אפשר לכתוב לבוס אם הוא עוד לא שילם לי?
תגידו לי רגע משהו עם אני בן 16.5 עובד באיזה מקום של טוסטים סמבוסקים וזה והבוס לא שילם לי בזמן מה אני יכול לעשות?