6 תשובות
קצת מוזר כי זה עוד רק ההתחלה
אחותי אל תגידי את זה
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא להגיד
למה לא להגיד
אנונימית
אני הייתי אומר אחרי שאני כבר מכיר את הבן אדם יותר לעומק
כי אתם אחרי דייט אחד,
מבינה את הרצון אבל את לא מספיק מכירה אותו
חכי קצת מה אכפת לך תני לדברים לבוא בזמן שלהם
ובלי קשר אני חושבת שהוא זה שצריך להזמין אותך לראות את המשפחה שלו ולא את צריכה להזמין את עצמך
מבינה את הרצון אבל את לא מספיק מכירה אותו
חכי קצת מה אכפת לך תני לדברים לבוא בזמן שלהם
ובלי קשר אני חושבת שהוא זה שצריך להזמין אותך לראות את המשפחה שלו ולא את צריכה להזמין את עצמך
אנונימית
וחוץ מזה הוא כנראה לא יסכים אחרי דייט אחד
להכיר למשפחה בן זוג חדש זה אומר המון וזה לא משהו שעושים אחרי דייט אחד
להכיר למשפחה בן זוג חדש זה אומר המון וזה לא משהו שעושים אחרי דייט אחד
אנונימית
באותו הנושא: