4 תשובות
איו יריכיים מלאות זה ממש מגעיל, אני ממש מעדיף את השני זה הרבה יותר טוב
אנונימית
^ אין צורך להכליל, לא לכולם יש את אותה ההעדפה ואותה המשיכה.
אני אישית מעדיף מלאות כך שאעדיף את האופציה הראשונה.
הראשון
אנונימי
ברור שהם יעדיפו את האפשרות השנייה, מה ציפית? אבל רק לפרוטוקול, גם לרזות יש יריכיים יחסית מלאות. זה ממש קשה להיות עם רווח.