8 תשובות
זה סבבה, לא הייתי לובשת כי פחות הטעם שלי אבל אם את אוהבת לכי על זה
זה בסדר גמור, ממש יפה
שואל השאלה:
למה פחות הטעם? סך הכל זה בייסיק
אנונימית
לדעתי לא כזה יפה
אולי תלבשי יותר ארוך
אנונימית
לא הייתי לובשת כי זה לא דברים שאני הולכת איתם.
אבל זה בייסיק לגמרי ויפה גם
הייתי לובש ויש לך טעם נדיר אחותי
לכי עם זהה