14 תשובות
לאף אחד לא אכפת
פחות אהבתי
כן. רק תצפי למבטים מטרידים מגברים
אם נוח לך ואת אוהבת תלבשי
כן למה לא
כן
זה נחמד לדעתי
טייץ בהרבה יותר יפה
שואל השאלה:
למה מבטים מטרידים?
אנונימית
כי זה קצר, ואת בת. ובנים הם חסרי טאקט בטבע שלהם (:
זה חמוד
שואל השאלה:
לא מסכימה איתך אבל אוקיי
אנונימית
לא
כן למה לא העיקר שיהיה לך נוח עם זה ואל תקשיבי לכל הגברים יסתכלו וכאלה די את כולה הולכת להליכ והכי חשוב הז שהמכנס יהיה נוח וגמיש לפחות לפי דעתי
זה הליכה כולם ניראים מוזר בהליכה אף אחד לא מיסתכל