12 תשובות
זה דוחה וזאת הטרדה.
ממש לא, זה אומר שהוא חר*ן עלייה. בהצלחה
נשמע שזה רק פיזי
וקצת מטריד
זה ממש לא בהכרח אומר שהוא מאוהב
וקצת מטריד
זה ממש לא בהכרח אומר שהוא מאוהב
אנונימית
שואל השאלה:
מה רע בלהיות חרמן? זה לא רע
מה רע בלהיות חרמן? זה לא רע
אנונימית
זה לא רע אבל זה גם לא בהכרח אומר שהוא מאוהב בה
אנונימית
זה רע כי על זה הוא חושב, זה מטריד והוא לא חושב על להיות איתה לקשר ארוך ורציני אלא רק לזה וזהו.
לא, זה רק אומר שיש לו משיכה מינית כלפיה וזה הבדל משמעותי.
רבות הנשים שמעמידות לנו ושנרצה לשכב איתן, מעטות הנשים שבאמת מתאהבים בהן.
לגברים הרבה יותר קל להחליט לשכב עם מישהי, בניגוד לנשים
רבות הנשים שמעמידות לנו ושנרצה לשכב איתן, מעטות הנשים שבאמת מתאהבים בהן.
לגברים הרבה יותר קל להחליט לשכב עם מישהי, בניגוד לנשים
שואל השאלה:
אז זה אומר שהוא נמשך אליה?
אז זה אומר שהוא נמשך אליה?
אנונימית
לי אמרו שעומד לו מהקול שלי
לול
לול
שואל השאלה:
תספרי
תספרי
אנונימית
תשלחי לי הודעה
זה די מטריד למען האמת וזו לא דרך להביע אהבה אלא משיכה..
באותו הנושא: