3 תשובות
לא לכולם יש את אותו הטעם בבנות
יכול להיות גם הרבה שקרים (לא אומר שחייב להיות ככה)
וגם באינסטגרם ובמחשב לכולם יש פתאום איזה ביצים של שור אבל במציאות הם לא מסוגלים לדבר עם בנאדם
כי ככה זה באינסטגרם
אי אפשר באמת לדעת.
אבל, אני מניחה שזה כי במציאות זה הרבה יותר מלחיץ.
איזה מפדח זה להדחות פנים מול פנים ברחוב מול אנשים, נכון?
באינסטגרם, זה רק הצ'אט של שניכם. בדרכ יש הרבה יותר אומץ.
אנונימית