4 תשובות
עדיף להגיד יום אחרי היום הולדת
שואל השאלה:
ושהוא יבוא ליומולדת ויתנהג כאילו כלום?
אנונימית
ואו לא הייתי רוצה לשמוע עך בגידה ביום ההולדת שלי. זה קשוח גם לשמור את זה ולספר רק כמה ימים אחרי אבל ככה הייתי מעדיפה, לפחות שיום ההולדת שלה יעבור חלק
:,D
גם אני הייתי מעדיפה שיספרו לי אחרי האמת כי ביומולדת הייתי רוצה להיות שמחה ולא לחשוב על זה אבל לא לגרור את זה הרבה זמן אחרי היומולדת גם כאילו יום זה טוב
אנונימית