7 תשובות
זה יותר מדי תביאי אפילו 100
אתם שוכחים שבמדינה שלנו אי אפשר לקנות משהו נחמד בפחות מ200 שח
תביאי מאה עשרים לא יותר
זה בסדר זאת לא חתונה זאת יומהולדת
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אני חושבת ש200 זה יותר מידיי למישהי שאת לא כלכך מדברת איתה
אנונימית
קרה לי ממש השנה בקיץ פשוט הבאתי לה 200 שקל וסיימתי
באותו הנושא: