4 תשובות
תלוי בן כמה אתה האמת אבל בדרך כלל לא
שואל השאלה:
בן 18
בן 18
אנונימי
שמע תכלס אתה כן אוליי טיפה מפספס אם אתה כן אוהב מסיבות וזה זה חוויה בסופו של דבר אז זה לא פספוס גדול מקסימום
לא חושבת שיש יותר מדי מה לפספס.. אם לא יצאת למסיבה אף פעם פשוט תלך תנסה ותראה אם זה מושך אותך, אני אישית פחות מתחברת. סגנון המסיבות שהכי בפרונט כיום בארץ הוא די ספציפי, זאנר בהמי (לטעמי) של מוזיקה שהקהל יעד שמגיע לשם זה קהל של אנשים עם וויב big no. ערסים, צאחלות, רובוטריקים.. "של מי את יארנבת".. ועוד שלל פנינים שאפשר לשמוע ברקע
אנונימית
באותו הנושא: