8 תשובות
כלום
בעיקרון חבורה של אנשים שמתאספים כדי לרקוד, לשתות, להתמסטל, לנשק, לzיין, בכללי להיות בוייב טוב רק כדי לשכוח מהחיים ללילה אחד שיום למחרת סביר להניח שתשכח ממנו
שום דבר
זה בזבוז זמן וכסף
ניסית? אם ניסית פעם פעמיים ולא אהבת אין סיבה שתמשיך ללכת ואתה לא מפספס שום דבר אלא רק היית סובל
שואל השאלה:
מפספס בנות בעיקר לדעתי
אנונימי
בסדר גם אני חושב ככה, אבל בכל זאת אני לא אלך.
כי אני חושב שזה באמת קצת כדי לשכוח מה"צרות" שיש להם בחיים אז הם הולכים בשביל להנות ולשקר למוח ש"אישה כיף" אבל כשהם חוזרים הביתה יום אירי הכח אותו דבר.
*עוד נקודה שזה יכול לתקוע אותך ואתה תגדל ותתרגל ללכת למסיבות במטרה לשכוח מצרות במקום להתמודד איתן.

מצד שני, בחשיבה בדיעבד ממש כיף להן כנראה לחשוב על המסיבה, ו"חוויות" וזיכרונות ואנשים.

זאת בערך הדילמה שאני חושב שיש להם במוח.
ליטרלי כלום