6 תשובות
תלוי ממש מי זאת
כאילו אם זאת חברה טובה אז כאילו מאמי למה לא הוצאת אותי
אם זה סתם איזה מישהי אל תרשמי כלום
כאילו אם זאת חברה טובה אז כאילו מאמי למה לא הוצאת אותי
אם זה סתם איזה מישהי אל תרשמי כלום
שואל השאלה:
אז פשןט להיות בתסביכים למה היא הסירה?
אז פשןט להיות בתסביכים למה היא הסירה?
אנונימית
אם זאת חברה ממש טובה כן אם זאת סתם חברה או משהו מביך מאוד
אנונימית
אם זאת חברה טובה אז תשאלי אם היא לא כזאת קרובה אליך אל תשאלי
לא לשאול
תלוי כמה את קרובה אליה. אם זאת חברה מאוד טובה שלך לגיטימי לדעתי לשאול, אם לא אז תעזבי את זה
באותו הנושא: