9 תשובות
מביך כזה
תשאלי זכותך לדעת
מאוד פדחני
כל אחת ששואלת את זה זה פדחני
אבל חייב לשאול כי אין עוד איך לאמר את זה
כנראה שהיא פשוט לא רוצה שתהי שם
כל אחת ששואלת את זה זה פדחני
אבל חייב לשאול כי אין עוד איך לאמר את זה
כנראה שהיא פשוט לא רוצה שתהי שם
זה מביך רצח אל תשאלי
לא מביך כי זה מוזר אם אתן כאילו הייתן ממש בקשר..תשאלי
שואל השאלה:
זה ממש מוזר ורציני שבאלי לבכות כי אני מפחדת שעשיתי משהו שגרם לזה
זה ממש מוזר ורציני שבאלי לבכות כי אני מפחדת שעשיתי משהו שגרם לזה
אנונימית
דברי איתה על זה אין עוד איך לשאול את זה
לדעתי תשאלי אותה אם קרה משהו או שהיא כועסת עליך
שואל השאלה:
אוף אני ממש מפחדת אם היא כועסת עליי או משהו אבל אין סיבה ולא עשיתי משהו וואי אני בתסביכים אם לשלוח או לא
אוף אני ממש מפחדת אם היא כועסת עליי או משהו אבל אין סיבה ולא עשיתי משהו וואי אני בתסביכים אם לשלוח או לא
אנונימית
באותו הנושא: