11 תשובות
תשאלי
"היי למה הוצאת אותי מהקלוז?"
תוציאי אותה גם את
לא צריך לשאול לדעתי אם היא לא רוצה לא צריך. אלא אם כן היא חשובה לך ואתן קרובות
לא שואלים
לא לשאול
לא שואלים
תוציאי גם
שואל השאלה:
אני בן, אבל כאילו זה די מוזר, אנחנו מכירים עוד מגן חובה, , שזה יוצא כמעט 12 שנים
פשוט תשאלי זה לא מביך
אתה זה שלא רואה יותר את הסטורי בשאלה האחרת? ולשאלה כשתראה אותה פנים אל פנים פשוט תשאל
אם היא חברה טובה שלך תשאלי
אם לא פשוט תוציאי אותה משלך
אל תשאל, זה מיותר
אם היא הוציאה היא הוציאה, מה אתה מצפה שהיא תכניס אותך בכוח? לא בא לה אז לא צריך
שואל השאלה:
לא זאת השאלה היחידה שלו בנושא