התחברות
הרשמה
אם נגמרו לי כל הגימלים של החודש ואני מרגישה על הפנים יכולים לתת לי עוד בביקור רופא?
מה באמת עושים במצב שחייל השתמש כבר בכל הארבע גימלים שלו של החודש והוא מרגיש ממש על הפנים ?בדוק שיש פתרון
16 בספטמבר 2023, 19:36
גימלים
חיילים
הוצאת גימלים
2 תשובות
מיון
א
אוֹר,
שואל השאלה:
ואיך יפנו אותי מהביקור רופא למיון?
אנונימית
באותו הנושא:
אם נגמרו לי הגימלים ואני עדיין חולה מה אפשר לעשות?
אם קיבלתי 3 גימלים מהקבן זה אומר שנשאר לי יום גימל אחד כל החודש או שימי הגימלים שמקבלים מביקור רופא שונה מהגימלים של קבן
מה עושים אם הגימלים שלי נגמרים בשבת?
מה תחשבו על משהו שכל חודש מנצל את כל הגימלים?
אם אני מוציאה היום ב16:30 בבוט של הגימלים 2 גימלים עד איזה יום אני בבית?
נגמרו לי הגימלים וביקשתי מהמפקדת שלי לחתום חופש בגלל שאני לא מרגיש טוב והיא רשמה לי "תישאר בבית" מה אפשר להסיק מזה?
אם נגמרים לי הגימלים בשני יעני צריכה לחזור בשלישי אני יכולה ללכת לבסיס מחר?
בבוקר צריכה לחזור לבסיס כי נגמר הגימלים שלי איך לצאת מהבאסה?
עוצר יציאות הוכרז בבסיס שלי ואני כרגע בבית בגימלים אני צריכה לחזור כשהם נגמרים ?
אם קיבלתי החודש כבר ארבע גימלים יתנו לי עוד שתיים?
אם קיבלתי 3 גימלים עבר הגימלים ואני עדיין חולה יהיה בעיה לתת לי עוד?