2 תשובות
הניחוש שלי זה או שהיא אישרה לך את היום חופש, ולכן תצטרך להזין מחר בדו"ח 1 חופש
או שהיא נתנה לך יום מפקד / יום ד', כלומר יום חופש על חשבון המערכת.
תשאל אותה "אז מה להזין מחר בדו"ח 1? יום חופש" וכשהיא תתן לך תשובה, תרשום לה תודה רבה ומעריך את ההתחשבות
תתקשר אליה רציני. שלא תידפק אחר כך עדיף להיות בטוח
באותו הנושא: