7 תשובות
כן,באסה
את תמצאי, כי התכונות שבך תמיד יתאימו למישהו מאוד ספציפי שכן יאהב אותך בדיוק בגללך התכונות שלך. באמת שאין לך מה לדאוג מזה, את תראי שזה עוד יבוא, העולם כל כך גדול ומגוון ומלא באנשים שיאהבו אותך. כמובן שיש שתמיד שפחות יחבבו ויש שיותר, זה הקטע של העולם, שהוא מגוון והכל בו סובייקטיבי, את תמצאי את האדם שנכון לך, או שהוא ימצא אותך. מה שלא יהיה, זה יבוא! תהיי בטוחה בזה
כי בסוף יבוא האחד שיתן לך את ההרגשה שאת הבחורה היחידה בשבילו בעולם הזה.
וישקיע בך ויגרום לך כל יום לפרפרים ולהרגיש שאת מלכה ואז תגידי לעצמך שבשביל זה חיכית.
תמיד יש פחד שנמצא במאחורה של הראש מה אם אני לא מספיק טוב לבן/בת זוג שלי והיא/הוא יבגדו בי.
מערכת יחסים בנויה ככה שכל הזמן בונים משהו, משקיעים בזה ומטפחים אתזה.
בסוף את תמצאי את האחד. אני בטוח.
אם תרצי לדבר עלזה מוזמנת לשלוח הודעה.
אם את צריכה מישהו לדבר איתו את יכולה לשלוח הודעה בפרטי
אבל כל מה שרשמת זה בדיוק הדברים הקטנים שאנשים מתאהבים בהם.
לא מתאהבים במישהי רק בגלל שהיא יפה, זה שהיא קוץ זה מה שמושך עוד טיפה. וזה שהיא מחפשת מישהו וכל כל משתוקקת זה מעיף את הלב.
אז את מבינה יש מכלול של דברים שגורם בסופו של דבר להתאהב בבן אדם.

יש משיכה שזה יכול להיות חיצוני או לאופי
אבל התאהבות זה שכל דבר הכי קטן שהיא עושה מצית אותך.

יבוא היום ומישהו יעיף אותך שתחשבי לעצמך איך בכלל שאלתי את השאלה הזו.

יקח כמה שייקח לא צריך למהר.
החיים הם שייט שאנחנו לא יודעים לאן הוא יתקדם
אבל יודעים שנראה דברים יפים ונהנה עד לרגע מותנו אני מבטיח לך שיום אחד תוכלי לשבת עם בעלך במרפסת עם הנכדים והנינים והילדים והצאצאים ותגידי לעצמך שאת מאושרת
אני פה בשבילך
בטוח תמצאי