14 תשובות
אני לא מאמינה לך שאת לא יפה , חוץ מזה שאישיות הרבה יותר חשובה ממראה .
אני חושבת שלא כדאי לך להתייאש כבר עכשיו ,עוד תמצאי את האחד שלך .
חוץ מזה שאת עדיין תישארי את גם אם לא תמצאי אותו .
אני באמת מצטערת שאני לא עונה על זה בסדר , אני לא ככ מתאהבת או רוצה זוגיות בכלל , אני פשוט לא מרגישה שאני צריכה את זה ואני גם לא רוצה את זה.
אז קשה לי קצת לעזור ...
אבל , את לא תלויה באהבה , תזכרי את זה .
מקווה שעזרתי :(
נעצתי גם .
אני חושבת שלא כדאי לך להתייאש כבר עכשיו ,עוד תמצאי את האחד שלך .
חוץ מזה שאת עדיין תישארי את גם אם לא תמצאי אותו .
אני באמת מצטערת שאני לא עונה על זה בסדר , אני לא ככ מתאהבת או רוצה זוגיות בכלל , אני פשוט לא מרגישה שאני צריכה את זה ואני גם לא רוצה את זה.
אז קשה לי קצת לעזור ...
אבל , את לא תלויה באהבה , תזכרי את זה .
מקווה שעזרתי :(
נעצתי גם .
שואל השאלה:
^^^ את צודקת, אבל זה ככ עשה לי טריגרים לאנשים שדברים אמרו לי.. וזה קשה ככ.
^^^ את צודקת, אבל זה ככ עשה לי טריגרים לאנשים שדברים אמרו לי.. וזה קשה ככ.
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני מרגישה שאני פשוט לא מאמינה יותר באהבה, כאילו זה לא קיים אצלי.
^^ אני מרגישה שאני פשוט לא מאמינה יותר באהבה, כאילו זה לא קיים אצלי.
אנונימית
אני יודעת שזה קשה אבל תזכרי שיום אחד את תצחקי על עצמך שבכלל חשבת ככה. בחיים, שום דבר לא נמשך לנצח. הרע ייעלם ומשהו אחר יותר טוב יחליף את מקומו
יש אנשים טובים ויש אנשים רעים בעולם,
את צריכה להכיר את עצמך דבר ראשון וללמוד ולחקור את עצמך.
בסוף תלמדי לאהוב את עצמך, ואנשים שלא רוצים לקבל אותך סתם מפסידים
את צריכה להכיר את עצמך דבר ראשון וללמוד ולחקור את עצמך.
בסוף תלמדי לאהוב את עצמך, ואנשים שלא רוצים לקבל אותך סתם מפסידים
שואל השאלה:
תודה :)
אתם מחזקים אותי ממש.
בגלל כל ההסתכלות השגויה על נשים בחברה אני כל הזמן בחרדה להשמין.. וזה קשה, זה ככ קשה להיות אישה בעולם הזה.
תודה :)
אתם מחזקים אותי ממש.
בגלל כל ההסתכלות השגויה על נשים בחברה אני כל הזמן בחרדה להשמין.. וזה קשה, זה ככ קשה להיות אישה בעולם הזה.
אנונימית
דבר ראשון אישה זה מין - את במקום הראשון בן אדם זה לא חשוב מה יש לך בין הרגליים או בחזה את בן אדם דבר ראשון.
אם לאנשים יש בעיה עם קצת מסה (שאגב אם תחשבי על זה מישהי עם קצת מסה יותר נעימה מאשר מישהי רזה כמו עצם אחרי הכל יותר כיף לגעת במשהו רח מאשר קשה)
את צריכה לקבל את מה שאת ואיך שאת ניראת יש מצב שאת גם ככה תראי כל החיים עם קצת שינויים כמובן.
אז תביני מה שיש לך שאין לאחרים אם אין לך ידים כמו מקל אז יש לך ידים נעימות
אם לאנשים יש בעיה עם קצת מסה (שאגב אם תחשבי על זה מישהי עם קצת מסה יותר נעימה מאשר מישהי רזה כמו עצם אחרי הכל יותר כיף לגעת במשהו רח מאשר קשה)
את צריכה לקבל את מה שאת ואיך שאת ניראת יש מצב שאת גם ככה תראי כל החיים עם קצת שינויים כמובן.
אז תביני מה שיש לך שאין לאחרים אם אין לך ידים כמו מקל אז יש לך ידים נעימות
תאמיני בעצמך. אני מבטיח לך שמתישהו תמצאי
גם אני מרגישה ככה אבל אולי יום אחד את תקבלי אהבה אמיתית
מה! שלא תעזי להפוך לאדישה תראי אני לא יודע מי החצוף שאמר לך את זה, אבל אנחנו נוטים לשים לב לדברים הרעים שקורים לנו ולשכוח מהטובים ככה שהרע ממש בולט ופוגע אפילו יותר. את ממש לא צריכה לחשוש את תמצאי מישהו שיהיה שם תמיד יצחיק אותך וישמח אותך את תחווי אהבה כול כך חזקה שתשכחי שהיתה לך בעיה לפני זה את תהיי מאושרת אל תדאגי מעריכים אותך(: ערב טוב
(ודבר אחרון בקשר לאהבה לדעתי הדבר הכי מדהים בה זה שבן/ת הזוג שלך תמיד נמצאים שם בשבילך גם בתקופות הכי קשות הם תומכים בך ומחדירים בך כוח. ערב טוב לכולם)
(ודבר אחרון בקשר לאהבה לדעתי הדבר הכי מדהים בה זה שבן/ת הזוג שלך תמיד נמצאים שם בשבילך גם בתקופות הכי קשות הם תומכים בך ומחדירים בך כוח. ערב טוב לכולם)
אל תחפשי ותמצאי...
היי גם אני מרגיש ככה לפעמים בורכים לקלאב הבודדים.
הייתי שמח לשמוע יותר לעמוק איך את מרגישה ואולי ככה נגיע לאיזה נקודה אופטימית
הייתי שמח לשמוע יותר לעמוק איך את מרגישה ואולי ככה נגיע לאיזה נקודה אופטימית
חשבת פעם על איך בני אדם פועלים?
אם מישהו אומר להם מילה טובה הם מכחישים ושוכחים ממנה. אבל אם מישהו אומר להם מילה רעה אחת הם יזכרו אותה לכל החיים ויקחו אותה כווטו וכאמת מוחלטת לא משנה מה. למה? אז מישהו אמר. so what. זו דעתו שתשאר דעתו
אם מישהו אומר להם מילה טובה הם מכחישים ושוכחים ממנה. אבל אם מישהו אומר להם מילה רעה אחת הם יזכרו אותה לכל החיים ויקחו אותה כווטו וכאמת מוחלטת לא משנה מה. למה? אז מישהו אמר. so what. זו דעתו שתשאר דעתו
שואל השאלה:
הקטע הוא זה שזה לא מפריע לי, בכיתי לפני כמה ימים את החיים שלי, ומאז נהייתי אדישה, כבר לא אכפת לי מכלום.
הקטע הוא זה שזה לא מפריע לי, בכיתי לפני כמה ימים את החיים שלי, ומאז נהייתי אדישה, כבר לא אכפת לי מכלום.
אנונימית