4 תשובות
תתחילי בזה שתביני מה את שווה שאף אחד לא יכול להוריד לך ומי שמוריד לך חדמש מקנאה
תהיי הסיבה בשביל עצמך את לא צריכה שירימו לך כדיי לעשות לעצמך טוב תאמיני בעצמך פשוט
תהיי הסיבה בשביל עצמך את לא צריכה שירימו לך כדיי לעשות לעצמך טוב תאמיני בעצמך פשוט
תשמעי זה תהליך
את הולכת ליפול עוד המון פעמים
הכי חשוב שתקומי
אישית אני התחלתי להתאמן לפניי חצי שנה והורדתי 15 קילו
עם מיליון עצירות
אל תתני למה שאחרים אומרים לעצור אותך
יש לך את זה
המטרה תגיע כל עוד את תישארי מפוקסת
והכי חשוב לקום אחריי שאת נופלת
את הולכת ליפול עוד המון פעמים
הכי חשוב שתקומי
אישית אני התחלתי להתאמן לפניי חצי שנה והורדתי 15 קילו
עם מיליון עצירות
אל תתני למה שאחרים אומרים לעצור אותך
יש לך את זה
המטרה תגיע כל עוד את תישארי מפוקסת
והכי חשוב לקום אחריי שאת נופלת
אחותי קודם כל 55 זה לא שמן זה אפילו די רזה זה גם תלוי בגובה שלך והכל אבל זה ממש קשה להוריד מרזה לרזה אז כל הכבוד ואין לך מה להוריד מעצמך את אלופה
תסתכלי על המצב הזה ככה - הם ממשיכים לפגוע, בסופו של דבר כל אחד הולך למקום האישי שלו ואת זו שסוחבת עימך את הפגיעות.
האם את רוצה להמשיך לתת להם להשפיע או דווקא להוציא את הכעס בפגיעה במטרה שלך?
אני יודעת שזה יהיה לא יעיל לומר לך "אל תתני לזה להשפיע עלייך" כי זה כן משפיע, ואת צריכה לנצל את ההשפעה הזו לטובה - להשקיע יותר במטרה שלך, להתגאות בדרך שאת עושה כי זה לא מגיע ברגל, וליצור לעצמך מעגל יותר תומך, מפרגן ואוהב.
לשמוע רק ירידות ואי פרגונים בהחלט יכול להשפיע ומשפיע על התהליך האישי, ולכן אני חושבת שכדאי ותתני לזה להוביל אותך לתוצאות של לתת יותר בשביל עצמך ובשביל המטרה שלשמה את עושה את כל זה.
אל תוותרי לעצמך, יש לך מטרה להגיע אליה וזה עוד יקרה! אני מאמינה בך ובגדול 3>
כאן בשבילך!
האם את רוצה להמשיך לתת להם להשפיע או דווקא להוציא את הכעס בפגיעה במטרה שלך?
אני יודעת שזה יהיה לא יעיל לומר לך "אל תתני לזה להשפיע עלייך" כי זה כן משפיע, ואת צריכה לנצל את ההשפעה הזו לטובה - להשקיע יותר במטרה שלך, להתגאות בדרך שאת עושה כי זה לא מגיע ברגל, וליצור לעצמך מעגל יותר תומך, מפרגן ואוהב.
לשמוע רק ירידות ואי פרגונים בהחלט יכול להשפיע ומשפיע על התהליך האישי, ולכן אני חושבת שכדאי ותתני לזה להוביל אותך לתוצאות של לתת יותר בשביל עצמך ובשביל המטרה שלשמה את עושה את כל זה.
אל תוותרי לעצמך, יש לך מטרה להגיע אליה וזה עוד יקרה! אני מאמינה בך ובגדול 3>
כאן בשבילך!